mail copy

3. Kārta – 7. raidījums jeb pirmsfināla prezentācija. Tie, kas varētu uzvarēt, nostiprina pozīcijas, kas nē - atslābst.

Zefīrs – betona parkets. ... ražosim flīzes, ražosim flīzes... Vēlme dizaineru darbnīcā nodarboties ar sērijveida ražošanu ir saprotama, tomēr, manuprāt, tāda nodarbošanās „kanibalizē” pati sevi. Citiem vārdiem - slavenā Krilova fabula par vēzi, gulbi un līdaku darbībā.

Vizītkaršu digitalizētājs – Oskars. Joprojām stāsta, kā būs jālieto aplikācija. Teiksim tā – reti kura aplikācija tiek tik masīvi reklamēta un skaidrota televīzijā. Tas pagaidām arī viss! Kā jau minēju iepriekš – ticības jautājums, kurš tālāk arī nav ticis.

Zārciņš. Kaut kur vismaz 10 reizes dzirdētais, „ģeniālais” mārketinga koncepts – apbērēsim vienu slavenību un viss notiks! Ja līdz šim zārciņš man reāli patika un joprojām patīk, tad realizētājs kaut kā palēnām to ideju „sapurgāja”.

Kaķu trenažieris. Man liekas, ka cilvēki pamatā skatījās uz kaķi – griezīs vai nē! Grieza, grieza! Mums filmēšanas laukumā kaķis nebija tik svarīgs. Viss pārējais... sapņi, sapņi... Lai džekam izdodas!

Silk&Milk – barošanas drēbes. Starp citu, biznesa plāns no noformējuma viedokļa tiešām bija labi izstrādāts. Biju pārsteigts, cik ļoti Kārlis aizstāvēja šo projektu, kurš, manuprāt, ir pārmērīgi uzpūsts burbulis. Protams, no gatavības viedokļa Diāna tiešām startā bija visgatavākā, bet naudu nedod par gatavību, bet par pelnītspēju ilgtermiņā nevis gada vai divu griezumā.

Rabarberu dzēriens. Super! Puisis ir sapratis, ka nav jēgas līst, kā daži būtu teikuši, „sarkanajā okeānā” (vīns un šampanietis jeb dīvainie vietējie dzērieni, kuru ir pa pilnam), bet gan „zilajā okeānā” – limonādes biznesā. Garšīga, ļoti garšīga limonāde! Padārga, bet garšīga un dabīga!

Šī kārta, mums žūrijai, bija reāli grūta – visi, ar dažiem izņēmumiem, atkārtoja to, ko jau bijām dzirdējuši. Nevarējām saprast, ko viņiem vēl prasīt.

Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 7.raidījums

 

 

Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.