mail copy

Un tā, izvēle ir izdarīta! Palikuši ir plus mīnus sakarīgākie. Viņiem ir bijis laiks strādāt ar produktu, mentoriem, utt. Kā katrs to ir izmantojis, varēs redzēt turpmāk. Joprojām vērtēju Idejas, Redzējuma, Mērķu dimensijā, lai saprastu, kas ar šiem aspektiem notiek tālāk, vai tie attīstās. Tagad 3 raidījumus pēc kārtas rādīs 2.kārtas dalībniekus. Vispirms pirmie trīs.

Betona flīzes. Līdzīgi kā ar lielāko daļu no biznesiem uz papīra viss ir labi, peļņas norma tāda, utt. Bet tie ir tīri hipotētiski pieņēmumi. Ideja ir turpat, redzējums nav pavirzījies ne par mata tiesu, mērķi vispār ir pazuduši. Man liekas ir labi, ka mēs visus tos jautājumus uzdevām, jo ir sajūta, ka puisis pats aizdomājās, vai to vispār jādara.

Kaķu trenažiera ražotājs līdzīgi kā betona flīžu ražotājs ir „ieciklējies” uz sevi. Ideja tā arī nav noformulēta skaidrāk. Redzējums arī joprojām nav skaidrāks un mērķis arī nav. Bet baigi „fifīgais” produkts . Paliek cerība, ka ražotājs sapratīs, kur ir bizness - nevis kaķa trenēšanā, bet kaķu īpašnieku mācīšanā/trenēšanā.

Rabarberu dzērienu ražotājs no šiem trim ir mans favorīts. Izskatās, ka puisis joprojām mokās ar ideju (zinot notikumus nedaudz uz priekšu), palēnām parādās redzējums (sākotnējā ideja mainās) un nostiprinās mērķi. Respektīvi, viņam tā lieta ir diezgan skaidra – kārtīgs darītājs. Man ir prieks, ka palēnām viņa domas virzās bērnu limonādes virzienā, nevis nesaprotama, lai gan garšīga, rabarberu vīna virzienā.

Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 4.raidījums

 

 

Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.