mail copy

Atlikušie pretendenti izcēlās ar pamatīgu ideju dažādību, sākot ar kaķu trenažieri, beidzot ar vizītkaršu digitizēšanu un šķībiem koka palešu konstruktoriem. Lielākā bēda ir tajā, ka pretendentiem ir produkti, bet nav pat attālas idejas par biznesu – vai un kā ar to var nopelnīt.

Kaķu trenažieris. Ideja ir, bet, manuprāt, puisis nav padomājis par redzējumu. No malas skatoties to var ļoti labi „noķert”, bet puisim pašam šis iztrūkst. Mērķis, būsim godīgi, nav. Kafijas dzēriens. Idejas nav, redzējuma arī nav, bet mērķis ir – gribu nopelnīt... Un nav svarīgi ar ko, ka tik labi skan. Tas spiedās pa vīlēm ārā. Starp citu, garšoja tiešām draņķīgi.

„Strepu” ražotājs „fiksītim”. Ja godīgi, no sākuma tā arī nevarēju saprast, kas tas vispār ir. Beigās sapratu. Ideja nav, jo ir noskatīta no jau esošiem produktiem. Redzējums izskatās, ka ir, jo ir izdomājis šādus tādus dizainus. Mērķa arī nav. Starp citu, produkti bija ļoti rūpīgi nostrādāti, un tiem bija produkta izskats.

Koka konstruktors. Bezmērķīgu vārdu un rosības plūdums. Produkts neprecīzs, rezultāts šķībs. Skaidrs, ka ar pliku runāšanu un neesošu produktu ir grūti „ieprezentēties”. Ideja nav pabeigta. Viņš mēģināja ģenerēt idejas uz vietas. Redzējuma galīgi nav. Mērķa vēl mazāk.

Vizītkaršu digitizētājs Oskars. Ideja ir, redzējums ir, mērķis īsti nav. Arī turpmākajos raidījumos visu laiku saruna būs par produkta funkcionalitāti, biznesu noliekot malā. Man liekas, tas ir ticības jautājums – vai nu Tu produktam tici vai nē, jo viss pārējais tur ir izdarīts.

Betona flīzes ar akmentiņiem. Ideja ir, bet nav ne redzējuma, ne mērķa. Palielināmais ritenis. Lai man piedod autors, bet tas man izklausījās no tēmas „zemfrenkvenču bubinātājs”. Lai gan man pašam ir bērni, es nesapratu, kāpēc man tādu vajag. Ideja puisim ir, bet tas arī ir viss. Nav ne redzējuma, ne mērķa.

Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 3.raidījums

 

 

Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.