mail copy

Man 2.raidījums šķita interesantāks par pirmo, jo tā dalībnieki bija ievērojami krāsaināki. Ja pirmajā raidījumā visi dalībnieki bija vairāk vai mazāk līdzīgi, tad otrajā bija augšā/lejā, augšā/lejā ...

Mans otrā raidījuma favorīts ir Pītais zārciņš – ir gan ideja, gan redzējums. Mērķis nepalika līdz galam skaidrs, bet laikam kaut kāds ir. Nu, super ...! Starp citu, produkts bija ļoti labi un rūpīgi nostrādāts (to TV nevar redzēt), atšķirībā no citiem prototipiem, kuri kā mēs redzējām arī salūza. Interesanti, ka šis raidījums iezīmējās ar diezgan atklātu melošanu. Jāsauc jau lietas īstajā vārdā! – riteni testēji? – testēju, bet Labāns ņem un salauž.

Otrā raidījuma idejas:

  • Pītais zārciņš;
  • Koka ritenis – idejas nav, mērķis ir, redzējums – daļēji (nekā personīga, bet liekas „sviestains”);
  • Dziedāšanas programmiņa – ļoti radošs puisis. Liekas, ka viņam tiešām patīk šī tēma;
  • Koka mašīnītes – ideja daļēji ir, redzējuma nav, mērķa arī nav;
  • Stāvvieta šoferiem – vienkārši slinki studenti, kas nav izdarījuši mājas darbu;
  • Superīgais betons – ideja ļoti spēcīga, redzējuma nekāda, mērķis gandrīz nekāds;
  • Maciņu ķēdes – man nav ko teikt – nekā no IRM;
  • Atsevišķi gribu piebilst par jauno māmiņu apģērbu ... Reāli žūrijas džeki aizskatījās uz meitenēm nevis domāja par produktu, un jebkuri racionālie jautājumi mazliet aizpeldēja.

Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 2.raidījums

 

 

Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.