mail copy

Kopumā ņemot „Firmas noslēpums” 4.sezonas dalībnieki, pēc manām domām, startā ir daudz gatavāki kā iepriekšējās sezonās, arī nekaunīgāki. Var redzēt, ka ļaudis ir skatījušies iepriekšējo sezonu raidījumus un salīdzinoši mērķtiecīgi būvē savas prezentācijas, orientējoties uz noteiktiem žūrijas locekļiem. Toties idejas ir dikti zaļas. Visvairāk, manuprāt, trūkst redzējuma.

Pēc savām asociācijām nosaukšu pirmā raidījuma idejas:

  • Rabarberu vīns;
  • Plastmasas slēpošanas somas;
  • Slepenā zobu birste (kura tā arī palika slepena);
  • Kravas velosipēds;
  • Kaķu durtiņu virināšanas aplikācija;
  • Šasiju indikators lidmašīnām;
  • Riteņveidīgs koka „šļūceklis” no kalna;
  • Grāmatvežu darba organizētājs – programma.

Pašlaik mans favorīts ir Rabarberu vīns, kaut vai tāpēc, ka tas vismaz pēc kaut kā garšoja. Tiesa IRM (ideja, redzējums, mērķis) dimensijās – ideja ir, mērķis ir, bet redzējuma nav.

Pārējiem ir vienkārši ideja, pie tam ne īsti skaidri noformulēta. Tiem, kam ir kaut kas taustāms, vismaz var paskatīties uz savu ideju, bet grāmatvežu darba organizētājam pat tā nebija.

Daļēja mīkla man palika lidmašīnu verķītis, kur interesantā kārtā iztrūka mērķis, bet bija pārējie atribūti.

Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 1.raidījums

 

 

Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.