Kopumā ņemot „Firmas noslēpums” 4.sezonas dalībnieki, pēc manām domām, startā ir daudz gatavāki kā iepriekšējās sezonās, arī nekaunīgāki. Var redzēt, ka ļaudis ir skatījušies iepriekšējo sezonu raidījumus un salīdzinoši mērķtiecīgi būvē savas prezentācijas, orientējoties uz noteiktiem žūrijas locekļiem. Toties idejas ir dikti zaļas. Visvairāk, manuprāt, trūkst redzējuma.
Pēc savām asociācijām nosaukšu pirmā raidījuma idejas:
Pašlaik mans favorīts ir Rabarberu vīns, kaut vai tāpēc, ka tas vismaz pēc kaut kā garšoja. Tiesa IRM (ideja, redzējums, mērķis) dimensijās – ideja ir, mērķis ir, bet redzējuma nav.
Pārējiem ir vienkārši ideja, pie tam ne īsti skaidri noformulēta. Tiem, kam ir kaut kas taustāms, vismaz var paskatīties uz savu ideju, bet grāmatvežu darba organizētājam pat tā nebija.
Daļēja mīkla man palika lidmašīnu verķītis, kur interesantā kārtā iztrūka mērķis, bet bija pārējie atribūti.
Video. „Firmas noslēpums” 4.sezonas 1.raidījums
Vairāk jautājiet Andrim Balodim pa e-pastu: andris.balodis@forceo.lv vai tālruni 29 282 101.